zaterdag 1 maart 2014

afstandsbedieninghouder

Deze keer in komt in de doe-het-zelf rubriek een voorwerp waarvan het nut betwijfeld kan worden. Maar pas zag ik bij iemand in huis een afstandsbedieninghouder staan, en ik vond het een briljante oplossing voor de slingerende afstandsbedieningen van de DVD speler, mediabox, televisie en wat dan ook nog meer.

Maar natuurlijk moest hier weer een persoonlijk tintje aan gegeven worden. Ik wilde iets proberen waarbij alles schuin is. Dit is voor mij de gelegenheid om creatiever om te gaan met lijmverbindingen. Voor de planken die onder 90 graden aan elkaar gelijmd zijn heb ik speciale lijmklemmen geleend. Om alles uiteindelijk aan elkaar te maken heb ik een stuk of 8 lijmklemmen tegelijk gebruikt.


Zie hier het resultaat:



Jaja, ik weet het, ik maak bijna altijd dingen die rommel sorteren of opbergen, maar het is wel handig, en je moet niet van mij verwachten dat ik eigenhandig een houten televisie ofzo ga bouwen :-)

Zie ook mijn andere doe-het-zelf projecten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten