vrijdag 12 augustus 2016

Happy middle child day!

Ik ben niet iemand van de clichematige kado's. Verjaardag van mijn vrouw en de huwelijksdag vind ik eigenlijk niet zo interessant, omdat ze dan al aandacht verwacht. Daarom kies ik voor de minder voor de hand liggende dagen: in plaats van valentijnsdag heb ik wel eens iets op maitressedag (13 februari) gegeven. Verder sla ik de huwelijksdag vaak over, maar 3 1/8 jaar getrouwd vond ik ook genoeg voor een kado, zie hier.
Ik heb geen kado gegeven toen bleek dat ze zwanger was, maar wel toen ze officieel ontzwangerd was (9 maanden na de geboorte).
Nu heb ik weer een nieuwe memorabele dag gevonden: 12 augustus is internationale middle child day!


Aangezien ze middelste kind is, lijkt me het zeer toepasselijk. Ik kon op internet niet vinden hoe men deze dag dient te vieren, dus heb ik slingers gemaakt. Het minste wat ik kan doen.

9 opmerkingen:

  1. Origineel, dat zeker..

    Hebben ze eigenlijk ergens geen speciale dag voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, zal vast nooit saai zijn met jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb er nog nooit van gehoord. Als middelste kind ben ik goed bewust van de lastige positie. Morgen is het de linkshandige dag. Het zijn drukke tijden : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel. Krijg jij ook op onverwachte momenten cadeaus?

    Ik vier alleen grote feesten voor +50 mensen als ik uitzinnig blij ben. Dat was meestal als ik een decennium verjaardag vierde met partner. Vijftig vond ik zo'n vreselijke dag, dat heb ik niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, ik heb zo'n hekel aan kado's, dat mijn vrouw het heeft afgeleerd om kado's te geven:-)

      Verwijderen
  5. Hoe vindt je vrouw dit soort verrassingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve actie :-) Ik vind slingers ook wel een gepaste verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen