maandag 22 augustus 2016

Meelwormen in de brievenbus!

Afgelopen week ontvingen we een pakketje. Mijn vrouw wordt altijd razend enthousiast en benieuwd als er een pakketje komt waarvan ze de afzender niet weet....
Haar enthousiasme verdween zeer snel, want het bleek een pot meelwormen te zijn:

Het het bedankje wat ik heb gekregen omdat ik heb gedoneerd aan het kickstarterproject voor een volautomatische meelwormenkwekerij, zie hier. Ondertussen is er voldoende geld bij elkaar verzameld om het project te laten starten, dus over een tijdje kan iedereen zijn eigen meelwormenkwekerij kopen!

De meelwormen in dit pakket zijn gevriesdroogd, ik ben zeer benieuwd of ze anders smaken.

zie ook:
alle meelwormenverhalen

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben ik vegetariër. Leuk dat mijn tip zo heeft uitgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen vegetariër ( wel geweest voor 10 jaar)
    Vind het knap dat jullie zo enthousiast zijn over meelwormen.
    Ik kan de knop nog niet omzetten omdat te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door het aanklikken van de mealwormfarm werd mijn zoekmachine aangepast?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry, ik heb met mijn dikke vingers per ongeluk op verwijderen gedrukt...

      Verwijderen